• Gratis verzending > €50,-
  • Advies? Maak een afspraak met Femke
  • Wekelijks nieuwe items

4.8Out of 156 Reviews

    Algemene Voorwaarden - LAB02

    Placeholder

    Algemene voorwaarden LAB02

     

    Artikel 1. Definities

     

    1. De klant: de draaiende motor van LAB02 en dus héél belangrijk!
    2. Service: essentieel om de motor draaiende te houden
    3. Probleem of vraag: die lossen we op en beantwoorden we graag

    Artikel 2. Wie is LAB02?

     

    1. LAB02 is dé online lifestyle & luxury store, met iedere week weer een Weekly Musthave; een product die we óf maar heel even in ons assortiment hebben of een topper uit ons assortiment, maar dan heel voordelig! Elke dag zijn wij op zoek naar de allerleukste producten voor de allerbeste prijzen. De Weekly Musthave is slechts 7 dagen geldig. Is de week voorbij? Dan vind je weer een nieuwe musthave!
    2. Je kunt ons altijd bereiken, we zijn namelijk 24/7 geopend. Al hebben ook wij dagelijks onze slaap nodig, en dus reageren we, met uitzondering van de nacht, zo snel mogelijk op berichten!
    3. Belangrijk: we kiezen ervoor om alle communicatie via mail te laten verlopen. Zo hebben we altijd alles zwart op wit en kunnen er achteraf geen onduidelijkheden bestaan over de communicatie.
    4. Onze contactgegevens:
      - Email: [email protected]
      - Facebook: www.facebook.com/lab02.nl
      - Telefoon: +31 (6) 45853627
    5. Zakelijke gegevens:
      - Handelsnaam: LAB02
      - KVK-nummer: 66965055
      - BTW-identificatienummer: B01.856773645

    Artikel 3. Toepasselijkheid

     

    1. Wij doen ons best om de algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Hier staat namelijk in wat wij voor je doen en wat je van ons kunt verwachten. Deze voorwaarden zijn van belang als je iets bij ons gaat kopen, of hebt gekocht.
    2. Het kan voorkomen dat wij aparte voorwaarden hebben bij een product. Dit wordt dan altijd duidelijk aangegeven zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

    Artikel 4. Toepasselijkheid

     

    1. Eerlijkheid duurt het langst, dat geldt ook voor LAB02 en de communicatie met haar klanten. Alle noodzakelijke informatie over het product, zoals wat het kost, wat je koopt, de verwachtte levertijd en het retourbeleid zijn op onze site te vinden.

    Artikel 5. De overeenkomst

     

    1. Bij ons doe je online zaken in een veilige omgeving. Alle betalingen die je doet zijn versleuteld en beveiligd. Je loopt dus geen risico dat je geld verdwijnt. En mocht er toch iets mis gaan dan zoeken we een passende oplossing!
    2. Als je een bestelling hebt geplaatst dan krijg je daarvan een bevestiging per e-mail. Zorg er dus voor dat het e-mailadres dat je hebt opgegeven klopt.
    3. Na het plaatsen van een bestelling volgt automatisch de factuur per mail.
    4. Je kunt bij ons ook alvast een pre-order plaatsen voor producten die niet (meer) in voorraad zijn. We geven een schatting van de te verwachten leverdatum. Zodra het artikel weer op voorraad is, ontvang je een bericht dat je product onderweg is.

    Artikel 6. Onjuistheden

     

    1. Ook wij kunnen onverhoopt fouten maken. Zo kan het bijvoorbeeld voorkomen dat wij bij een zetfout maken, of een onjuiste levertijd hebben doorgegeven. In al die gevallen gaan we ook daar weer op zoek naar een passende oplossing in het voordeel van de klant!

    Artikel 7. Herroepingsrecht

     

    1. Heb je het product ontvangen en ben je er toch niet blij mee? Jammer, maar uiteraard kan je je product retourneren. Meldt dit binnen 14 dagen na ontvangst bij ons. Wij sturen je vervolgens de retourinstructies. Je hebt vervolgens 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. Zodra wij de zending hebben ontvangen zullen wij het bedrag terugboeken. Hier doen wij maximaal 14 dagen over.
    2. We zouden het prettig vinden om te weten waarom het product niet bevalt, maar dit hoeft niet!
    3. De kosten voor het verzenden van je retour(en) komen voor kosten van de koper.
    4. Ook wij kennen producten die niet retour gestuurd mogen worden. Het gaat hier om producten waarbij de retourtermijn is verstreken, de verpakking geopend is, het product beschadigd of gebruikt is en producten waarbij hygiëne een belangrijke rol speelt.

    Artikel 8. De prijs

     

    1. LAB02 vindt het belangrijk dat de koper niet voor verrassingen komt te staan. Daarom wordt je nooit negatief verrast door verborgen kosten.
    2. Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
    3. De verzendkosten verschillen per product en bestelde aantallen. De verzendkosten worden tijdens het bestelproces aangegeven.

    Artikel 9. Garantie

     

    1. Zie artikel 4.
    2. Je hebt betaald voor een goed product dus daar heb je ook recht op. Is er toch iets aan de hand? Neem dan contact met ons op en we lossen het voor je op.

    Artikel 10. Levering en uitvoering

     

    1. Wij zullen altijd ons best doen om je goed te helpen. Wij houden van tevreden klanten.
    2. Bij elke deal staat aangegeven wat het verwachte leveringstermijn is. Dit kan per deal verschillen.
    3. Als we een besteld product niet meer kunnen leveren dan mag jij kiezen: je vraagt je geld terug, je vraagt of wij een vervangend product kunnen leveren of je vraagt een tegoedbon.
    4. Als een product beschadigd of kwijtraakt voordat je het ontvangt dan is dat uiteraard onze verantwoordelijkheid. We zullen het dan opnieuw versturen.

    Artikel 11. Betaling

     

    1. Nadat we je betaling hebben ontvangen maken we je bestelling direct in orde, tenzij er gekozen is voor achteraf betalen. Dan versturen wij jouw bestelling uiteraard voordat er betaald is.
    2. Klopt er iets niet in de betaalgegevens? Neem dan contact met ons op.

    Artikel 12. Klachtenregeling

     

    1. Heb je een klacht? Dat vinden wij erg vervelend! Wij zullen er alles aan doen om je klacht te verhelpen. Stuur binnen 7 dagen na je aankoop een mailtje naar [email protected] en we zullen je zo snel mogelijk helpen.
    2. Als we je klacht niet binnen 2 dagen kunnen oplossen dan laten we je weten hoeveel tijd we nodig hebben om het op te lossen.
    3. LAB02 beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.  
    4. Indien je klacht gegrond is, zullen we de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.
    5. Een klacht schort onze verplichtingen niet op, tenzij we anders hebben aangegeven.
    6. Bij klachten dien je je eerst te melden bij ons. Klachten die niet onderling opgelost kunnen worden, kunnen worden ingediend bij de Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl). Zij zullen bemiddelen.
    7. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heb je de mogelijkheid om de klacht te laten behandelen door de door de Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie. De uitspraak hiervan is bindend en zowel wij, als de consument stemmen in met deze bindende uitspraak.
    8. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie.
    9. Het is ook mogelijk je klacht te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr)
    10. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat er een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
    Artikel 13. Geschillen
    1. Op overeenkomsten tussen LAB02 en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend het Nederlands recht van toepassing. Ook indien de consument woonachtig is in het buitenland.
    2. Het Weens Koopverdrag is niet van toepassing.

     

     

    Artikel 14. Aanvullende of afwijkende bepalingen

    1. Als we in de toekomst iets gaan veranderen aan deze algemene voorwaarden dan zullen we dat ook aanpassen op de site. 
    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0

    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »